Menu
Korpa

Uslovi korišćenja internet stranice Blic Battery Shop

Opšti uslovi

Molimo Vas da pažljivo pročitate Uslove korišćenja pre nego što koristite veb-sajt. Kupovina proizvoda ili usluge obavljena preko ove internet stranice predstavlja zaključenje ugovora na daljinu. Kada potrošač obavi kupovinu putem internet stranice , ovi Uslovi korišćenja sastavni su deo takvog ugovora i smatra se da je potrošač sa istima upoznat i da ih je prihvatio u celosti. Ovi Uslovi korišćenja regulišu Vaše korišćenje veb-sajta www.blicshop.rs (dalje u tekstu "Sajt" Naša politika privatnosti dopunjuje ove Uslove korišćenja. Preporučujemo da pažljivo pročitate ove informacije i povremeno proveravate ažuriranja.

Podaci o prodavcu

  • Naziv pravnog subjekta: Agena doo Novi Sad
  • Poslovna jedinica: Blic Battery Shop Novi Sad
  • Poštanska adresa:Vršačka 20a Novi Sad
  • Šifra delatnosti:4690
  • Matični broj:08631450
  • Poreski broj (PIB):100806117
  • PEPDV broj:132687266
  • Web adresa: www.blicshop.rs
  • Kontakt telefon:+381 21 6613-282
  • Kontakt Email:office@blicshop.rs
  • Opis robe i cene

    Kupcu je omogućena kupovina svih dostupnih proizvoda koji se nude na internet stranici, pri čemu svaki proizvod koji se nudi sadrži opis osnovnih obeležja, u smislu sadržaja istih, a cena proizvoda je jasno definisana i vidljivo opredeljena kako bi se izbegao svaki oblik nejasnoća i nedoumnica u tom smislu. Proizvodi koji se nude na internet stranici su predstavljeni potrošačima na način koji omogućava da potrošač ima jasan i nesporan uvid i predstavu o sadržini proizvoda koji se kupuje konkretnom prilikom i iznosu cene koji se za takav proizvod plaća. Prikazana cena je konačna i u istoj je uračunat pripadajući PDV od 20%. Cene se prikazuju u dinarima. Naplata se vrši u dinarima. Po zaključenju porudžbine na našoj web stranici, dobićete e-mail kao potvrdu porudžbine. Ovaj e-mail sadrži Vaše podatke, koje ste ostavili prilikom poručivanja. Tek nakon dostavljanja potvrde od strane Blic Battery Shop-a na mail potrošača, ugovor o prodaji se smatra zaključenim. U slučaju da nismo u mogućnosti da potvrdimo porudžbinu i zaključimo ugovor, bićete obavešteni. 

    Lager

    Blic Battery Shop ne može da garantuje da su sve informacije i fotografije artikala na ovom sajtu u potpunosti ispravne. Svi artikli prikazani na ovom sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva se da su svi dostupni u svakom trenutku na našem lageru. Trenutnu raspoloživost možete proveriti pozivajući telefon naše prodavnice. 

    Način plaćanja

  • Plaćanje pouzećem
  • Kod plaćanja pouzećem narudžbu plaćate prilikom isporuke kuriru. Plaćanje se vrši isključivo u gotovini.
  • Uplatom na račun
  • Svoju narudžbu možete platiti direktnom uplatom na žiro račun Blic Battery Shop-a, uz obavezno navođenje poziva na broj koji se odnosi na #Broj narudžbe. Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci, ili putem Interneta ako imate Internet pristup svom računu (web banking).
  • Platnim karticama
  • Usluge kojie potrošač kupi na internet stranici potrošač plaća isključivo platnom karticom (DinaCard, Visa, MasterCard, Maestro). Plaćanje putem prihvatanja platnih kartica obavlja se preko sledećih pružaoca usluga: Institucije elektronskog novca PaySpot doo Novi Sad, sa sedištem u Novom Sadu, ul. Branimira Ćosića 2/II/201B, MB: 21157074, PIB: 109296534, i OTP banka Srbija a.d. Novi Sad, sa registorvanim sedištem u Novom Sadu, Trg slobode 5, MB: 08603537, PIB: 100584604 (u daljem tekstu: Banka). Potrošač je, kako bi realizovao kupovinu usluge putem internet stranice, dužan da na označenoj sigurnoj formi stranice unese podatke svoje platne kartice. Ukoliko je transakcija izvršena, potrošač će biti obavešten da je rezervacija sredstava u iznosu kreirane porudžbine uspešno obavljena. Prihvatanjem ovih Uslova Korišćenja potrošač će biti obavešten da je rezervacija sredstava u iznosu kreirane porudžbine uspešno obavljena. Prihvatanjem ovih Uslova korišćenja potrošač je saglasan da mu se u momentu inicijalnog poručivanja rezervišu sredstva u iznosu kreirane porudžbine, kao i da se njegova platna kartica zaduži za iznos sa računa za realizovanu kupovinu proizvoda. Podaci o platnoj kartici čuvaju se na sigurnoj zaštićenoj stranici Banke u kriptovanoj formi i nisu dostupni drugim stranama u procesu plaćanja. Podaci o platnoj kartici ni jednog trenutka nisu dostupni Trgovcu, ni instituciji uključujući i situaciju kada registrovani korisnik sačuva upotrebljenu platnu karticu na svom korisničkom nalogu. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštučenoj kriptovanoj formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

    Izjava o konverziji

    Sva transakcije biće izvršene u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Pristupite sajtu Narodne banke Srbije kako biste pogledali infromativni prikaz srednjeg kursa. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražena u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Što rezultira da postoji mogućnost malih razlika od cene koja je navedena na našoj web stranici.

    Dostava robe

    Proizvodi koji se poruče putem interneta isporučeni su kurirskom službom City Express sa kojom Blic Battery shop ostvaruje saradnju. Robu prilikom preuzimanja plaćate gotovinom ili prilikom poručivanja preko računa ili platnom karticom putem Interneta. Troškove isporuke poručene robe ili proizvoda snosi kupac. Cene troškova dostave ili isporuke možete pogledati na websajtu City Expressa na stranici Cenovnik usluga u domaćem transportu ili izračunati tačne troškove kalkulatorom cena. Prilikom prijema proizvoda koje dostavlja kurirska služba, Potrošač je dužan, otpakuje i detaljno vizuelno pregleda paket ili proizvod, da bi se uverio da li postoje fizička oštećenja. Ukoliko postoje fizička oštećenja, Potrošač ima pravo da odbije prijem proizvoda. S obzirom da svaka zemlja definiše Zakone o prometu roba i usluga, može se dogoditi da NEZAVISNO OD NAS neke službe obračunaju dodatne troškove na našu robu i usluge, (troškove poštarine, otvaranja i kontrole paketa, carine, ponovne dostave, promene adrese dostave i slično). Preporuka je da se pre poručivanja robe proveri da li postoje posebne zabrane za zemlju iz koje se porudžbina obavlja. Sve troškove po navedenom snosi kupac. Nakon prijema narudžbe putem sajta, prodavac je obavezan da izvrši telefonsku potvrdu i obavesti potrošača o svim bitnim informacijama za dostupnost, isporuku i način plaćanja koje je izabrao potrošač prilikom naručivanja. Nakon potvrde narudžbe od strane potrošača, narudžbu nije moguće otkazati. Blic Battery Shop se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku ( samostalno ili kurirskom službom) Svi naručeni artikli se isporučuju na adresu potrošača ( ne na vrata). U slučaju bilo kakve promene, dužni smo da obavestimo potrošača prilikom telefonske potvrde narudžbe. U slučaju neusklađenosti cena isporuke navedenih na ovom sajtu sa cenama kurirske službe, bićete obavešteni prilikom telefonske potvrde narudžbe.

    Politika reklamacija

    AGENA DOO je dužna da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. AGENA DOO je odgovorna za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2. godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi AGENA DOO. Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 063/540-577. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju. Potrošač može da ostvari svoja prava po osnovu saobraznosti u roku od 2 godine. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke. Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na uloženu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana izuzetak je za tehničku roba koja ima rok od 30 dana od trenutka podnošenja iste. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana. U slučaju da prodavac odbije reklamaciju:

  • dužan je da pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije (obrazloženje prodavca u slučaju neprihvatanja reklamacije)
  • dužan je da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim pute, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
  • Ukoliko je potrošač za kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2 godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije. Kao prodavac dužni smo da potrošaču bez odlaganja izdamo pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdimo prijem reklamacije, odnosno saopštimo broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija. Kupac reklamaciju može podneti, tako što robu koja se reklamira, pošalje zajedno sa obrascem Zahtev za reklamaciju (preuzmite ovde) na adresu Blic Battery Shop, Vršačka 20 21000 Novi Sad. U slučaju nesaobraznosti kupac može da pošalje robu o trošku trgovca sa kurirskom službom City Express sa kojom Blic Battery shop ostvaruje saradnju.

    Otklanjanje nesaobraznosti posle isteka zakonskog roka

    Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe(2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis. AGENA DOO će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.

    Odustanak od ugovora

    Kupac ima pravo da odustane od ugovora koji je zaključen na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija Blic battery shop-a. U roku od 14 dana od dana od dana dostavljanja naručenog proizvoda, bez navođenja razloga. Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora sa izjavom koju može dati na obrascu za odustanak od kupovine kojie je zaključen na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija, koji se dostavlja na mail kupca, a obrazac za odustanak (preuzmite ovde). Kupac pravo na odustanak od kupovine ostvaruje slanjem popunjenog obrazca na e mail adresu office@blicshop.rs ili fizički donošenjem obrazca na adresu Vršačka 20a u Novom Sadu, Blic Battery Shop. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Troškove vraćanja robe u slučaju odustanka snosi kupac. Roba ili proizvodi se vraćaju na adresu navedenu na obrascu za odustanak. Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i ukoliko je moguće, u originalnoj ambalaži. Po prijemu proizvoda ili robe, Prodavac je utvrditi da li je proizvod ispravan i neoštećen. Prodavac je u slučaju odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak.

    Povraćaj naplaćenih sredstava

    Prilikom povraćaja novca Potrošač će Trgovcu učiniti dostupnim podatak o tekućem računu na koji se vraćaju sredstva, što predstavlja podatak o ličnosti, koji je zaštićen u skladu sa Politikom privatnosti. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delemično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Trgovac Blic battery shop je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i Dinacard metoda plaćanja, što znači da će Banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice. S tim da se za svaku registrovanu karticu (bila jedna ili više) obavlja provera validnosti kartce i potrošača. Trgovac koristi adekvatna tehnološka i organizaciona sredstva za zaštitu prenosa i čuvanja ličnih podataka i plaćanja. Unos i prenos ličnih podataka i podataka o broju kartice zaštićeni su u skladu sa vodećim bezbednosnim protokolima na Internetu i u skladu sa PCI DSS standardima za sigurna plaćanja.

    Registracija naloga

    Da bi Vam bila omogućena kupovina na našem sajtu morate biti registrovani korisnik. Proces registracije je veoma jednostavan i od Vas zahteva samo osnovne lične podatke. Ukoliko naručujete prvi put i nemate registrovan nalog, registracija će se automatski izvršiti nakon uspešne prve narudžbe, a šifra će Vam biti poslata na email adresu. Ukoliko ste zaboravili šifru, na login stranici imate mogućnost resetovanja šifre. Svaka sledeća narudžba mora biti obavljena uz prethodno logovanje posetioca, ili se mora uneti nova email adresa, koja ne postoji u sistemu internet prodavnice.

    Zaštita privatnosti

    Blic Battery Shop se obavezuje na privatnost Vaših ličnih podataka koji će biti korišćeni isključivo u svrhe kupovine na našem web sajtu. Svi posetioci koji su se prijavili za primanje newsletter-a imaju mogućnost da se odjave sa liste za primanje u svakom newsletter-u koji dobiju na email adresu. Svi podaci o potrošačima/posetiocima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima. Svi zaposleni u kompaniji Blic Battery Shop odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. Pogledajte celu politiku privatnosti kompanije Agena doo.

    Poverljivost podataka

    Trgovcu je zabranjeno prodavanje, naručivanje, obezbeđivanje illi razmena podataka potrošača ili informacija o platnoj kartici u bilo kojoj formi trećoj strani, sem ako to nije Banka ili nadležni državni organi. Lični i adresni podaci potrošača koji se predočavaju Trgovcu prilikom procesa kupovine smatraju se poslovnom tajnom. Ovi podaci takođe su regulisani Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, a obaveze Trgovca opisane su i u tački 2.1.5. Trgovac se obavezuje da od potrošača neće zahtevati i arhivirati u bilo kojoj elektronskoj formi, podatke vezane za platnu karticu kojom se transakcija realizuje a posebno broj kartice, datum isticanja, CVC2 ili CVV broj, itd.

    Nedozvoljene transakcije

    Trgovac se obavezuje da će vršiti prodaju robe i/ili usluga u skladu sa zakonom i propisima Republike Srbije. Internet prodajno mesto ima svrhu prezentacije odnosno prodaje usluga trgovca. Na internet prodajnom mestu izričito je zabranjeno nuditi robu/usluge iz sledećih kategorija:

  • radioaktivne, otrovne i eksplozivne materije
  • hemijske proizvode štetne za okolinu
  • zaštićene životinjske i biljne vrste
  • ljudske ili životinjske organe
  • opojne droge
  • pornografski materijal
  • lekovi
  • Zakonska odgovornost trgovca za Saobraznost

    U skladu sa zakonom o zaštiti potrošača, trgovac koji je prodao uslugu potrošaču odgovara za saobraznost iste u zakonskom roku. Usluga nije saobrazna ako:

  • Po sadržini kvalitetu i svrsi ne odgovara opisu koji je trgovac pre zaključenja ugovora dao oglasom ili na drugi sličan način;
  • ne odgovara opisu koji je trgovac dao u toku pružanja usluge pod uslovom da je to moglo da utiče na odluke potrošača;
  • nema posebna svojstva koja je zahtevao potrošač, a koja su trgovcu bila ili su morala biti poznata u trenutku zaključenja ugovora;
  • nema redovna svojstva usluga iste vrste;
  • ne odgovara očekivanjima koja su osnovana s obzirom na prirodu usluge i javna obećanja trgovca u pogledu posebnih svojstava usluge, a naročito ako su učinjena oglasom
  • po sadržini, kvalitetu i svrsi ne odgovara opisu koji je pre zaključenja ugovora, oglasom ili na drugi sličan način dalo treće lice u ime trgovca.
  • Trgovac nije odgovoran za nesaobraznost usluge ako:
  • nije znao ili nije morao da zna da je treće lice u njegovo ime dalo opis u njegovo ime;
  • je sporni opis na odgovarajući način blagovremeno ispravljen.
  • Usluga je saobrazna ugovoru ako:
  • po sadržini, kvalitetu i svrsi odgovara opisu koji je trgovac pre zaključenja ugovora dao oglasom ili na drugi sličan način;
  • odgovara opisu koji je trgovac dao u toku pružanja usluge pod uslovom da je to moglo da utiče na odluke potrošača;
  • ima posebna svojstva koja je zahtevao potrošač, a koja su trgovcu bila ili su morala biti poznata u trenutku zaključenja ugovora;
  • ma redovna svojstva usluga iste vrste;
  • odgovara očekivanjima koja su osnovana s obzirom na prirodu usluge i javna obećanja trgovca u pogledu posebnih svojstava usluge, a naročito ako su učinjena oglasom;
  • po sadržini, kvalitetu i svrsi odgovara opisu koji je pre zaključenja ugovora, oglasom ili na drugi sličan način dalo treće lice u ime trgovca.
  • Ako usluga nije saobrazna ugovorenoj, potrošač može da zahteva od trgovca da izvrši saobraznu uslugu. Ako je izvršenje saobrazne usluge nemoguće ili protivpravno, potrošač može zahtevati raskid ugovora. Ako izvršenje saobrazne usluge predstavlja nesrazmerno opterećenje za trgovca, potrošač može zahtevati umanjenje cene ili raskid ugovora. Ako usluga nije saobrazna ugovorenoj, na prava potrošača i odgovornost trgovca shodno se primenjuju odredbe čl. 49-55. Zakona o zaštiti potrošača. Trgovac je u obavezi da o isporučenoj robi/uslugama obezbedi jasan i pouzdan dokaz da je roba/usluga preuzeta od strane potrošača, odnosno ovlašćene osobe. U slučaju prodaje materijalnih dobara dokaz mora biti u formi dostavnice koja ima iste obavezujuće elemente kao i potvrda o plaćanju i to: - podaci o potrošaču o ime i prezime potrošača odnosno ovlašćenog lica koje je preuzelo robu/ulsuge o adresa o broj i vid identifikacionog dokumenta potrošača odnosno ovlašćenog lica koje je preuzelo robu/ulsuge o potpis potrošača odnosno ovlašćenog lica koje je preuzelo robu/ulsuge - podaci o narudžbini - podaci o Trgovcu - podaci o transakciji - datum isporuke. U slučaju da se radi o nematerijalnim dobrima ili uslugama koje se isporučuju elektronskim putem dokaz može biti u formi elektronskih poruka i logova sa servera (npr. originalna poruka i log sa email servera Trgovca ukoliko je usluga realizovana putem email kanala, odnosno log sa web servera u slučaju da se usluga ili proizvod preuzimaju download-om sa sajta Trgovca). Trgovac je u obavezi da u periodu od 2 (dve) godine od momenta nastanka transakcije, na bezbedan i siguran način arhivira sve dokaze opisane u prethodnom stavu, kao i da ih dostavi na zahtev Banke u slučaju reklamacije transakcije.

    Rešavanje sporova- Nadležnost suda i merodavno pravo

    Ugovorne strane su saglasne da sve eventualne nesporazume i sporna pitanja koja nastanu tokom trajanja ugovornog odnosa nastojati da reše mirnim putem. U slučaju da izostane mirno rešenje nesporazuma i spornih pitanja ugovara se nadležnost stvarno nadležnog suda u Novom Sadu, a primenjuje se pravo Republike Srbije.

    Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

    Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova na način definisan Zakonom. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://vansudsko.must.gov.rs/adrbodies.Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

    Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:

  • U potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbni, usluga putovanja;
  • za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
  • za neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
  • na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
  • u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.

    Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanja potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.
  • Ostale informacija od značaja

  • Blic Battery Shop je u obavezi da u razumnom roku po zaključenju ugovora, a najkasnije u vreme isporuke robe, preda kupcu: obrazac za odustanak; čitko i razumljivo obaveštenje o svemu navedenom, na srpskom jeziku; ugovor kupovine
  • Agena d.o.o. kao prodavac, dužan je da kupcu isporuči artikle koji su saobrazni ugovoru, u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe, koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača, na način kako je definisano odredbama Zakona (Sl.gl. RS br. 62/2014, 6/2016).
  • U slučaju kupovine tehničke robe, podatke o dostupnosti rezervnih delova, potrošnog materijala, priključnih aparata i sličnih delova, odnosno podatke o mogućnosti održavanja i opravke kupljenog proizvoda posle prestanka perioda u kojem postoji odgovornost trgovca za nesaobraznost ugovoru ili posle prestanka proizvodnje ili uvoza ove robe, potrošač može dobiti u ovlašenim servisima za date proizvode.
  • We use cookies and other similar technologies to improve your browsing experience and the functionality of our site. Privacy Policy.